veel gestelde vragen

Is de bezorging van mijn product gratis?

Voor bezorging binnen Nederland berekenen wij het standaard tarief van PostNL voor pakketpost tot 10 kilo, €6,75 (incl. BTW).

Ik heb een product besteld. Ontvang ik een Track&Trace code
om de verzending te kunnen volgen?

Ja, u ontvangt een bericht met een Track&Trace code bij het verzenden van uw bestelling.
Wij raden u aan om uw ongewenste email/spambox te controleren op dit bericht.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Nee, u kunt uitsluitend via onze webshop uw bestelling plaatsen.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

U kunt de webshop producten op de volgende manieren betalen:
• Via iDEAL (gratis)

Kan ik achteraf bij levering betalen?

Nee, achteraf betalen is niet mogelijk. Het is uitsluitend mogelijk vooraf te betalen via iDeal.
Zodra de betaling is voldaan, zullen wij de order voor u in behandeling nemen.

Ik heb een product besteld. Kan ik deze ook afhalen?

Nee, afhalen is niet mogelijk. U kunt uw bestelling uitsluitend online plaatsen.
Zodra de betaling is voldaan, zullen wij de order voor u in behandeling nemen.

Kan ik een product bestellen en op een vestiging betalen?

Nee, op een vestiging betalen is niet mogelijk. U kunt uw bestelling uitsluitend online betalen via iDeal.
Zodra de betaling is voldaan, zullen we uw order voor u in behandeling nemen en verzenden.

Ik heb mijn product ontvangen. Is deze direct klaar voor gebruik?

De CuddleBear pakketten zijn pakketten om uw knuffel zelf te maken.
Volg altijd de instructies die beschreven staan in een meegeleverde producthandleiding.
Kleding en accessoires van knuffels zijn direct klaar voor gebruik.

Zijn de aangeboden producten op voorraad?

CuddleBear heeft een ruime voorraad, waardoor veel producten uit voorraad leverbaar zijn.
Zijn producten niet leverbaar, dan worden ze niet aangeboden via onze webshop.

Kunnen bedrijven ook bestellen bij Cuddlebear?

Ja, ook bedrijven kunnen bestellen bij CuddleBear.
Voor meer informatie over zakelijk bestellen kunt u contact opnemen via info@cuddlebear.nl

Ik heb een product besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Nee, het wijzigen van een bestelling is niet mogelijk. U kunt uw bestelling wel annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Het reeds betaalde bedrag van uw geannuleerde bestelling wordt volledig teruggestort.
Neem voor het annuleren van uw bestelling zo snel mogelijk contact met ons op info@cuddlebear.nl.

Worden bestellingen ook buiten Nederland bezorgd.

Nee, wij bezorgen alleen binnen Nederland.

Welke garantie heb ik op een product?

CuddleBear volgt de garantievoorwaarden van de fabrikant van de merken die worden aangeboden. 

Waar kan ik een account aanmaken?

U kunt hier een account aanmaken. Hierdoor kunt u het betalingsproces sneller doorlopen,
uw bestellingen bekijken en meerdere adressen opslaan.

Waar ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt hier uw accountgegevens wijzigen. Zorg dat u uw emailadres en wachtwoord bij de hand heeft.

Waar vind ik de algemene voorwaarden van CuddleBear?

De algemene voorwaarden vindt u hier en onderaan elke pagina op cuddlebear.nl

Hoe kan ik op de hoogte blijven van acties,
nieuws en diensten van CuddleBear?

Volg ons op Facebook en Instagram of lees onze blogartikelen.

Wanneer kan ik CuddleBear bereiken?

CuddleBear is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) telefonisch bereikbaar via het nummer 06-1477 8297
of via de telefoonnummers op onze contactpagina.
Tevens zijn wij 24 uur per dag per email te bereiken via info@cuddlebear.nl en streven er naar om
op werkdagen binnen 24 uur contact met u op te nemen.

Ik heb een klacht over mijn product. Waar kan ik dit kenbaar maken?

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cuddlebear.nl.
Vermeld altijd uw ordernummer, adresgegevens en de aard van uw klacht. Wij zullen de klacht vervolgens met uiterste zorg behandelen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren
via het platform van de Europese Unie.

Is het mogelijk om een bestelling te retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten
binnen 14 dagen na aanmelding gecrediteerd, mits het product reeds in goede orde en in gesloten verpakking retour ontvangen is.
Slechts de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat
en gesloten verpakking aan CuddleBear geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@cuddlebear.nl

Wat is het retouradres van CuddleBear?


Het retouradres van CuddleBear is:

Ard Schenkstraat 69
2134 CK Hoofddorp

Mijn account op CuddleBear.nl is niet meer toegankelijk. Wat moet ik doen?

Wij raden u aan te mailen naar info@cuddlebear.nl.

Mijn vraag staat er niet bij. Hoe kan ik contact opnemen?

Wij raden u aan te mailen naar info@cuddlebear.nl, zodat we uw vraag met uiterste zorg in behandeling kunnen nemen.
Wij streven er naar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren.

Contactgegevens

Cuddlebear v.o.f.
Smidt van Gelderstraat 37
1951 GB Velsen Noord

info@cuddlebear.nl

k.v.k. 80263275
btw nr. NL861609086B01

over cuddlebear

cuddlebear.nl is de website waar je je eigen knuffel kan maken. In het assortiment zitten verschillende dieren en voldoende accessoires om je knuffel een eigen identiteit te geven. Lees meer.
Copyright Cuddlebear 2020. 
De waardering van www.cuddlebear.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 6 reviews.